De kerntaak van de Stichting is collegiale in- en uitleen facaliteren binnen de aangesloten bedrijven, dit ten behoud van vakkrachten in de branche. In de afgelopen jaren een kerntaak waar we het druk mee hebben gehad. De vraag naar flexibiliteit in de installatiebranche is onverminderd groot.

Als Stichting nemen wij de planning (deels) over en geven installateurs de ruimte om zich op hun kentaken te kunnen richten. De werkzaamheden van de Stichting zijn qua inspanningen verschoven naar het projectmatig kunnen inzetten van ZZP-ers, uitzend- en detacheringskrachten.

Nieuwe aanwas in de branche is minimaal net zo belangrijk, vandaar dat de Stichting enkele opleidingsactiviteiten actief ondersteund. Inmiddels zijn we hiermee in verschillende trajecten succesvol, zo voorzien wij participanten met nieuw jongtallend. Wilt u daarover meer weten neem dan telefonisch contact met ons op, 033-2222318