14-08-2009

Partner logo provincie

Technische bedrijven krijgen steun van Provincie Utrecht. De provincie geeft een financiële impuls aan Stichting Collegiale In- en Uitleen Techniek als onderdeel van de ontwikkeling van de Utrechtse economie.

De Stichting Collegiale in- en Uitleen Techniek (CIU-Techniek) is de spil in het netwerk van technische bedrijven. Zij coördineert collegiale in- en uitleen van personeel van de participerende bedrijven. Hierdoor lossen bedrijven onderling de problemen bij personeelsbezetting op, dit alles gebeurt op duidelijk vooraf gemaakte afspraken.

Het niet hebben van voldoende werk voor het eigen personeel, kan leiden tot een grote kostenpost voor bedrijven. Wellicht wordt ontslag aangevraagd? Aan de andere kant zijn er bedrijven die tijdelijk versterking nodig hebben bij de invulling van hun werkzaamheden, zij zijn op zoek naar goed personeel. CIU-Techniek brengt deze bedrijven bij elkaar en coördineert en begeleid het gehele traject.

Door haar expertise in personele vraagstukken worden bedrijven bijgestaan bij zowel de invulling van tijdelijke als structurele vacatures. Doordat de CIU-Techniek geen winstoogmerk heeft zijn haar diensten goed betaalbaar voor alle bedrijven.

Redactie
Mocht u overgaan tot plaatsing is het verzoek c.q. eis van de Provincie Utrecht het partnerlogo te gebruiken. Het EPS partnerlogo is op aanvraag verkrijgbaar.

Meer informatie:     Marc Heussen  Tel: 033-2222318